Besondere Erntedank-Gottesdienste

Thu, 21 Sep 2023 14:02:39 +0000 von Jens Rohlfing

Wir laden zu einer Reihe besonderer Erntedank-Gottesdienste ein:
Sonntag 24. September 2023
10:00 Hitzacker
Gottesdienst mit Kartoffelpredigt, anschließend lädt Familie Gerstenmeyer zu Neuland-Würstchen und Kaffee und Kuchen ein
14:00 Zernien
Gottesdienst mit dem Posaunenchor Zernien bei Bäckerei Rasche, anschließend Kaffee und Kuchen
Sonntag 1. Oktober 2023
10:30 Bredenbock
Gottesdienst (P. Rohlfing)
10:30 Karwitz
Gottesdienst auf dem Hof Dübler, Mühlenweg (Pn. Hennings)
14:00 Wibbese
Gottesdienst (P. Rohlfing)
14:00 Wietzetze
Gottesdienst auf dem Bauernhof Dörpstraat 8 (Pn. Hennings/Lekt. Grimmel)

In allen diesen Gottesdiensten werden die neuen Konfis der Gemeinden begrüßt und willkommen geheißen.

Sonntag 8. Oktober
 14:00 Breese im Bruche

Plattdüütsche Aarndankgottesdeenst nameddaags Klock twee in de Renaissance–Gootskapell  Breese i. Bruche
All veele Johrn ward jümmer an‘ tweeten Sünndag in‘ Oktober Plattdüütsch Kark in de Breeser Kapell fiert, de P.i.R. Heinrich Riebesell nu ook all een Reeg vun Johrn dor höllt. He kummt giern ut Lünborg un bringt ook wedder noog plattdüütsche Gesangböker mit, dormit de Gottesdeenst ganz up plattdüütsch fiert warrn kann. All to Martin Luthers Tieden weer de plattdüütsche Spraak in Nedderdüütschland ook in de Kark  wichtig. De nedderdüütsche Översettung vun de Lutherbibel dörch Johannes Bugenhagen, de ut Pommern stammen dä, keum sogor schon  een Johr vör de hochdüütsche Lutherbibel vun 1534 rut. Dütt Johr kann sik de plattdüütsche Gemeen noch besonners doröver frein, dat in den Gottesdeenst ook de nie Orgel wedder to hürn is.

Bist du sicher?